E
Elly

12.12.2016

9/10

Ben çok beğendim. Konusu çok değişikti beğenmediğim tek şey cehennemdi. Yazar cehennemi hayal gücünü kullanarak çok çok daha farklı anlatabilirdi. Ona rağmen güzeldi.

Baskı: Şeytanın Stajyeri