donna hosie
12.12.2016
Ben çok beğendim. Konusu çok değişikti beğenmediğim tek şey cehennemdi. Yazar cehennemi hayal gücünü kullanarak çok çok daha farklı anlatabilirdi. Ona rağmen güzeldi.
Baskı: Şeytanın Stajyeri