Q
queenfable

09.12.2016

10/10

Kitap o kadar sade bir dille o kadar güzel anlattı ki ölüm anksiyetesini, çokça aynı tedavi yöntemlerinden bahsetse de akıcılığını asla kaybetmedi. Terapist vb bir meslek dalında değilim. Buna rağmen terapistlere yönelik olan sayfalara bile rahatça hakim olabildim. En azından bu konularda bilgisi olmayan birisi için oldukça doyurucu bilgilere sahip ve Yalom öyle bir yazar ki, yazdıklarını okurken bile tedavi edebiliyor. Okuyucuya farkındalık katıp, ölüm korkusu olsun olmasın, kişiyi mutlu hissettirecek bir kitap; okuyunuz.

Baskı: Güneşe Bakmak - Ölümle Yüzleşmek