perihan mağden
07.10.2013
pek tarzım bir kitap değildi ama önyargılı olmamak adıan okuma istedim hüzünlüydü buruktu biraz fazla ayrıntı ve argo vardı açıkçası birazcık rahatsız ediciydi belkide benden kaynaklanıyordur yani pek tarzım değildi okumasanızda olur bence
Baskı: Ali ile Ramazan