ışıl parlakyıldız (ışılca)
07.12.2016
Sedat'ın ağzından hem geçmişi hemde Duydu ile yaşadıklarını okuduk. Gayet güzel olmasına rağmen ben Duygu'yu kurtarırken ki ruh halini de okumak isterdim.Buna rağmen güzeldi.....
Baskı: Sedat (Bir Türk Masalı, #4)