C
cglctn

02.07.2015

7/10

Bir ilk roman için oldukça başarılı aslında. İki baş karakterin ağzından bazen aynı olayı bazen olayın öncesini ve sonrasını okuyabiliyorsunuz. Yazım hataları çok fazla göze çarpıyordu ama buna rağmen okunabilir.

Baskı: Cupcake Dükkanının Sırrı