Yalnızlıklar
Yalnızlıklar

hasan ali toptaş

M
Merve Kunak

14.09.2012

10/10

Çok çok beğenerek okuduğum bir kitaptı. Kitabı okurken birazda okuduğum zamnında psikolojisiyle içimin burkulduğunu, yalnızlığın dibine vurduğumu hissetmiştim gerçekten bundan baska dip olamaz diyorsunu ama bir baköıssınız daha da dibe gidiyorsunuz hala.. Demiş ya Hasan Ali Toptaş '' kimileri düşer yalnızlığa, kimileri yükselir.. '' O düşüşü dibine kadar yaşayan bir insan olarak bu kitap bana ilaç gibi gelmişti.

Baskı: Yalnızlıklar