M
Mervekoroglu

11.10.2014

10/10

Güzel bir gezi kitabıydı Japonyayı merak edenler için.Gitmiş kadar olduk ayrıca bir adrenalin etkisi yapıyor bende mi gitsem:)))

Baskı: Pedalımın Altında Japonya