S
sibelmert

21.11.2016

6/10

Fena sayılmazdı ama bizim yaşa göre azıcık hafif kaçıyordu =D http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2016/11/sibel-uc-ergen-kitabyla.html#more

Baskı: Bu Şarkı Hayatını Kurtaracak