A
agirman

18.03.2013

7/10

Postmodern bir anlatım. Her öykünün ana kahramanı bir arayışın içerisinde. Ve her sonda arayan ile arananın yüzleşmesi… Kahramanların kendini arayışı mı bu anlatılanlar, emin olamıyorum. http://keyfimizvebiz.wordpress.com/2013/03/17/new-york-uclemesi-paul-auster/

Baskı: New York Üçlemesi