krikor zohrab
09.11.2016
Güzel yazılmış hikayeler var, bazıları ise pembe dizi seviyesinde. Sanki iki ayrı yazar var, neyse gene de okuduğuma memnunum. Ayrıca dili eski Türkçe, yeniden basmışlar madem güncellenebilirdi..
Baskı: Hayat Olduğu Gibi