kathryn fox
22.10.2012
Kurgusu güzel vasatın biraz üstünde bir kitaptı. Sevmediğim kısmı kahramanın negatifliğiydi kitap boyunca olumlu bir düşüncesini hatırlamıyorum.
Baskı: Afir