D
doriangray

25.06.2013

10/10

Bir erkeğin kadınsı bir detaycılık ve hassasiyetle geçmişinden, anılarından bahsettiği harika bir kitap. Uzun tasvirlerden hoşlanmayanlara tavsiyem hiç elinize almayın kitabı. Marcel Proust'un tek kötü özelliği noktayı az kullanıyor olması. :)

Baskı: Swann'ların Tarafı / Kayıp Zamanın İzinde (1. Cilt)