mustafa kemal atatürk
10.01.2014
Gerçekten ''MUHTEŞEM'' bir kitap .. İçinde bulunulan dönemi çok iyi açıklayan bir kitap.. Her Türk okumalı..!
Baskı: Nutuk (Söylev)