L
LadyMaria

01.04.2015

4/10

Bence ilk kitaba göre daha kötüydü.Okurken ÇOK SIKILDIM...İlk kitapta en azından annesi hastaydı yani kitabın bir konusu vardı.Bu kitapta ise konu diye bir şey yoktu.Yapmacık diyaloglar o kadar çoktu ki bütün kitabı atlayarak (ZORLA) bitirdim.Size tavsiyem bu seriye bulaşmayın.Kesinlikle paranıza yazık...

Baskı: Milyonluk Günahkâr Düet (Million Dollar Duet, #2)