holly black
05.01.2014
Hayatımda okuduğum en kötü kitaplardan biriydi. İçindeki hikayelerden belki biri iyi çıkar diye okuyup bitirdim, ancak tam bir zaman kaybı.
Baskı: Zehir Yiyenler ve Diğer Hikayeler