P
poine

05.01.2014

1/10

Hayatımda okuduğum en kötü kitaplardan biriydi. İçindeki hikayelerden belki biri iyi çıkar diye okuyup bitirdim, ancak tam bir zaman kaybı.

Baskı: Zehir Yiyenler ve Diğer Hikayeler