O
ozgevedugme

20.10.2017

8/10

dili, kurgusu çok güzel, umulmadık, dehşete düşüren, sinirden yer yer dişlerimi sıkıp küfürler ettiğim, ağlamadan edemediğim çok çok güzel yazılmış bir kitap....bravo Yaprak Öz....okuyun seversiniz....

Baskı: Tilki, Baykuş, Bakire