X
xtina

28.08.2017

8/10

Kesinlikle ilk kitaptan daha iyiydi. Sonu yüreğimi burktu. Yazarın dili bana çok durgun geldi. Yaptığı doğa tasvirleri yerine karakterler üzerinde durulmalıydı diye düşünüyorum.

Baskı: Ada - Sırlar Çözülüyor (Ada, #2)