L
LadyMaria

30.10.2016

3/10

Değerlendirme yapan arkadaşlara katılıyorum.Kitabın giriş cümlesi bile elli tondan alıntı gibiydi.Tamam benzerleri illa ki olacak ama bu kadarda olmaz.Çakma demek bile az kalıyor sanki elli tonu tekrar okuyormuşum gibi hissettim.Tek fark bu kitaptaki karakterler daha yapmacıktı.Kitabı sevmedim,olan parama ve zamanıma oldu. :(

Baskı: İtaatkar (Submissive, #1)