İ
İlkind

01.11.2016

8/10

Ne desen bilemedim şimdi. İlk kitap daha merak uyandırıcı olmasına rağmen bu biraz arada kalmış gibi. Umarım 3. kitap beklentilerimi karşılar. Buna rağmen yinede iyiydi.

Baskı: Gölge Büyüsü (The Cousins O'Dwyer Trilogy - 2)