Kurt Seyt & Shura
Kurt Seyt & Shura

nermin bezmen

F
firat

31.10.2016

7/10

Ben romanı romantik bulmadım. Seyit'in çocukluğunun ve evinden ayrılışının anlatıldığı kısımlar hariç çok beğendim diyemem, belki de bu yüzden okumam çok uzun sürdü. Aşk romanı ama monnax isimli üyenin yorumuna katılıyorum, aşkın bu olduğuna inanmıyorum.İkinci kitabı okumayı düşünmüyorum.

Baskı: Kurt Seyt & Shura