adolf hitler
05.09.2012
Hitler hayranı değilim , meraktan okuduğum bir kitap. Güzel ya da çirkin demek için bir sebep yok. Ancak tarafsız bakabilirseniz dönemi ve olayları iyi anlatıyor.
Baskı: Kavgam