Kavgam
Kavgam

adolf hitler

S
sareh

05.09.2012

7/10

Hitler hayranı değilim , meraktan okuduğum bir kitap. Güzel ya da çirkin demek için bir sebep yok. Ancak tarafsız bakabilirseniz dönemi ve olayları iyi anlatıyor.

Baskı: Kavgam