Kuzey ve Güney
Kuzey ve Güney

elizabeth gaskell

H
hergene54

02.07.2016

8/10

Geçtiği dönem ve içsel tasfirlerin yoğunluğu fazlasıyla olan bu kitap klasiklerin arasında haklı olarak yerini almış.Edebiyat yönünden zengin olan eserleri okurken biraz zorladığını kabul etmek lazım. Benim için de ağır ilerleyen bir kitaptı.

Baskı: Kuzey ve Güney