10/10

Muhteşem bir kitap. Zaman zaman tamamen beni anlattığını düşündüm. Psikologların umursamaz, rahat insanlar olduklarını düşünürdüm bu kitabı okuyana kadar.

Baskı: Nietzsche ve Babaannem