Gece ile Şafak
Gece ile Şafak

fatma erdek

N
nrchn

18.10.2016

10/10

Fatma Erdek ile ikinci kitap ve bayıldım.ilk melekler zamanını okumuştum ve yorum bile yapamadım çünkü sevdim mi sevmedim mi arada kaldım biraz :/ O yüzden biraz önyargılı yaklaştım kitaba .... amaaaa gece ve şafak başka bir olay .başlı başına MÜKEMMEL bir kitap ,kesinlikle bütün arkadaşlarıma gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir kitap OKUYUN!!! o kadar içine çekiyor ki kitap bitmesin diye okumak istemedim yaa biraz daha keyif almak için en heyecanlı yerinde bırakıp beş-on dakika oyalandım tekrar tekrar okudum satırları. inşallah diğer kitaplarını da okumak nasip olur ve onları da beğenirim...

Baskı: Gece ile Şafak