P
pamk-sekeer

04.08.2013

6/10

Kitabın adından da anlaşılacağı gibi yemek üzerine bir kitap.Kitapta bol bol insanın ağzının suyu akıyor.İnsanın iştahını açıyor bu kitap.Bence çok sevimli içten bir kitaptı.Boş vakitte okunmalı :)

Baskı: Aşk Tanrıçasının Yemek Okulu