Göz
Göz

stephen king

6
6znur

04.12.2012

3/10

çok beğendiğimi söyleyemem.stephen king okumak isterseniz çok daha iyi kitapları var.zaman kaybı yaşamayın,bunu okumayın :)

Baskı: Göz