emrah serbes
09.07.2014
ben kitabı çok beğendim dili akıcı ve sadeydi. Okumak isteyenlere rahatlıkla tavsiye ederim
Baskı: Her Temas İz Bırakır - Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi