K
kupakızı

09.07.2014

9/10

ben kitabı çok beğendim dili akıcı ve sadeydi. Okumak isteyenlere rahatlıkla tavsiye ederim

Baskı: Her Temas İz Bırakır - Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi