S
SiHiRLi_PeRi

16.07.2014

9/10

İlk kitap kadar olmasada yinede iyiydi.Çok şaşıtmadı,herşey bir anda olup bitti kitapda,heyacanı azdı.Aksiyonda çok iyi değil yazamırımız.Ama hala Nash in neler karıştırdığını merak ediyorum ;)

Baskı: Kötü Çocuklar #2 -Tutkudan Sırlara