
tahereh mafi
“Sonuç olarak yaşadıklarımıza değecek. Bütün bir hayatı, bu anları yaratmak için kötülükle savaşarak harcamış olacağız." O kadar zamandan sonra sonunda bana distopyaları neden sevdiğimi hatırlatan bir kitap :) Üç kitabı da art arda okuma imkânım olsaydı, belki seriyi daha çok severdim. Kitap fazla kusursuzdu da benim gözüme mi battı bilmiyorum; ama bazı durumlar yapmacık geldi, Adam'ı tuttuğumdan değil; ama yazar bildiğin bu çocuğu harcamaya zorlamış kendini... Puan kırmamın tek nedeni bu, önce bunu belirteyim. Yazarın şiirsel, insanın içine işleyen bir yönü var. Her neyse; zaten Warner unutulacak gibi değil. Agapi Mou Aiden'dan sonra bir de My Love Aaron çıktı benim için ^-^ Distopya denemek istiyorsanız ya da arıyorsanız türünün biricik örneklerinden olan bu seriyi kesinlikle denemelisiniz :) “Hayat cümlesinde birbirine tutunmuş iki soru işareti gibi duruyoruz orada. Seçmediğimiz yaşamlara tutsak. Sanırım o zincirleri kırmanın zamanı geldi artık. "
Baskı: Beni Yakma (Bana Dokunma, #3)