F
fantastikfan

16.10.2016

10/10

Müthiş bir roman. Dili sade ve çok tatlı. Böyle sade bir anlatım ve böyle haz veren bir kurgu gerçekten hoş.

Baskı: Polen ve Büyülü Krallık