I
ikinokta

02.11.2012

6/10

Animesinden kat kat daha güzel. Animesini izlemek yerine mangasını takip etmenizi tavsiye ederim. Animesini izlemek zaman kaybı olur.

Baskı: Naruto Cilt 3: Rüya Uğruna