Güneşi Uyandıralım (Zeze, #2)
Güneşi Uyandıralım (Zeze, #2)

josé mauro de vasconcelos

S
snowflake

02.06.2015

10/10

"-Hangi öteki güneşi, Adam? Çok büyük olanbunu tanıyorum bir tek. - Daha da büyüğü olan bir başkasından söz etmek istiyorum. Yüreğimizde doğan güneşten. Umutlarımızın güneşinden. Düşlerimizi de uyandırmak için göğsümüzde uyandırdığımız güneşten." Tek kelimeyle muhteşemdi...

Baskı: Güneşi Uyandıralım (Zeze, #2)