zülfü livaneli
04.01.2015
Harika bir kitaptı. Zülfü Livaneli'nin okuduğum ilk kitabıydı ve kalemine, karakterleri betimleyişine, olayları anlatışına hayran oldum. Yazarın diğer kitaplarını da bir an önce yalayıp yutmaya niyetliyim.:)
Baskı: Leyla'nın Evi