tezer özlü
08.06.2014
Çok büyük ümitlerle almıştım. Fakat kitapta erotizm ve tanrı tanımazlık ağır basmakta. Sanki dünyada tek yapılması gereken gezmek ve sevişmekmiş gibi gösterilmiş. Çok saçma. Zamanıma yazık..
Baskı: Çocukluğun Soğuk Geceleri