N
Nurhan U.

04.10.2016

7/10

Güzel bir kitaptı ama yorumları okuyunca beklentim öyle arttıki kitabı bitirdiğimde bumuydu yani dedim çok çook daha güzel hikayeler okumuşluğum var

Baskı: Beni Sev Diye