C
Chanana

15.07.2014

7/10

Alacakaranlık serisinden sonra liseli gençlerle ilgili okuduğum ilk roman bu oldu. Değişikti... Okunabilitesi vardı, diyaloglar da fena sayılmazdı ama şu ''şimdiki zaman'' ile kitabı baştan sona yazma fikri kime ait çok merak ediyorum. Orjinal kitapta da bu şekilde mi cidden? Bakıyorum, ediyorum, geliyorum, yiyorum, yatıyorum, kalkıyorum, oturuyorum... ayyyyy cinnet geçirecektim bi yerden sonra. Son olarak kültürel farklılıklar biliyorum ama yine de sevdiğin biri varken başka biriyle cinsel ilişkiye girme olayını pek kaldıramıyorum ben. Bunun kültürle değil mideyle ilgisi olduğuna inananlardanım.

Baskı: Her Şey Bitti Derken