elin hilderbrand
26.09.2016
güzel ve hoş bir kitap .kendilerini ise güce vermiş ailenin tekrar bir araya gelmesi ,herkesin farklı bir dertle uğraşması dört bayanın dilinden akıcı bir şekilde anlatılmış :)
Baskı: Ada