jojo moyes
26.09.2016
Sevmedim diyemem, fakat ilk kitap tadında bırakılsaydı daha güzel olurdu. Satması açısından yazılmış olduğunu düşünüyorum. Olmasa da olurdu :)
Baskı: Senden Sonra Ben (Senden Önce Ben, #2)