M
mugebzln

26.09.2016

8/10

Sevmedim diyemem, fakat ilk kitap tadında bırakılsaydı daha güzel olurdu. Satması açısından yazılmış olduğunu düşünüyorum. Olmasa da olurdu :)

Baskı: Senden Sonra Ben (Senden Önce Ben, #2)