P
pazartesi

21.10.2013

6/10

Ritmi hoş, ancak kurgusu zayıf. Biraz zorlama, ne bileyim garip bir kolajda bir araya getirilmiş karton karakterler sanki..

Baskı: Issızlığın Ortası