halid ziya uşaklıgil
19.09.2016
her kitabın bir zamanı varmış ilk elime aldığımda bitirememiştim. evet ağır bir dile sahip. ikinci kez elime aldığımda su gibi aktı gitti ve kesinlikle çok güzeldi.
Baskı: Mai ve Siyah