Mai ve Siyah
Mai ve Siyah

halid ziya uşaklıgil

S
srpsyl

19.09.2016

8/10

her kitabın bir zamanı varmış ilk elime aldığımda bitirememiştim. evet ağır bir dile sahip. ikinci kez elime aldığımda su gibi aktı gitti ve kesinlikle çok güzeldi.

Baskı: Mai ve Siyah