
Senden Sonra Ben (Senden Önce Ben, #2)
jojo moyes
5/10
#sendenönceben i(sonunu bildiğim halde) herkes gibi çok etkilenerek okumuştum. #jojomoyes keşke #Lou 'yu cafede elinde mektupla filmdeki gibi o tatlı gülümsemesiyle bıraksaydı. Fazlaca zorlama yazılmış hele o ortaya çıkan sürpriz konuk yok artık dedirtti. Elbette yer yer gülümseten bölümler vardı özellikle ailesinin diyalogları çok sevimliydi. Özetle çok etkilenmedim
Baskı: Senden Sonra Ben (Senden Önce Ben, #2)