andre ribard
15.09.2016
Çok kötü... Hayatımda hiç bir kitabı yarım bırakmadım. Bu kitap ilklerimden olmasın diye resmen zorla okudum. Benden geçer not alamadı. Belki sizden alır..
Baskı: İnsanlık Tarihi