8/10
Konusu sıradan olmasına rağmen güzel bir kitaptı.Okurken sayfalar su gibi aktı gitti.Kitabın sevmediğim tek yanı Mac'ın kıza çok çabuk aşık olması.Üstelik aradan 24 saat bile geçmemişti. :))) Eğer romantik aşk kitaplarını seviyorsanız tavsiye ederim. :)))
Baskı: Bir Aşk Çarpıntısı (The McCarthys of Gansett Island #1)
