Bıçak Sırtı
Bıçak Sırtı

tess gerritsen

S
Sapphire

03.09.2016

9/10

Ben kitabı çok beğendim. Aslında beklediğim kadar gerilim yoktu. Katilin kim olduğundan çok, ikilinin ilişkilerinin nasıl devam edeceğini daha çok merak ettim diyebilirim. Yine de çok sürükleyiciydi . Sonuna yakın her zamanki gibi burda da bi şaşırtma vardı ve heyecan doluydu.

Baskı: Bıçak Sırtı