ışıl şenol
20.10.2012
kitabın son 60 sayfası gayet güzeldi ama ilk başları çok sıkıcıydı onun dışında Bozcaada'ya dair çok da tasvir yoktu bence kitapta .
Baskı: Asma Pansiyon