Aşk ve Gurur ve Zombiler
Aşk ve Gurur ve Zombiler

jane austen, seth grahame-smith

3/10

Kitabın çevirisi inanılmaz kötüydü. Çok fazla devrik cümle vardı ve bazı cümleleri okuyan kimsenin anlayabileceğini düşünmüyorum. Bu durum beni kitaptan soğuttu. Kitabı bitirmemin ardından filmini izledim ve filminin kitaptan daha güzel olduğunu düşünüyorum.

Baskı: Aşk ve Gurur ve Zombiler