Kalbim Sende Kaldı
Kalbim Sende Kaldı

judith mcnaught

N
Nisaa

23.03.2013

9/10

Bu kitabı ciddi anlamda çok seviyorum.Oldukça sürükleyici bir romantik roman :) İnsan ister istemez Lauren ve Nick aşkını kıskanmaya başlıyor.Başlarda her ne kadar Nick'e kızsam da özellikle sonlara doğru ona tutuldum :D Müthiş bir adam.Sonuna zaten söyleyecek söz bulamıyorum. Nick'in Lauren'e karşı halleri ,sözleri,hediyeleri vs. çok güzeldi.Tekrar tekrar okumak istediğim bir kitap.Kesinlikle öneririm :)

Baskı: Kalbim Sende Kaldı