L
LadyMaria

09.02.2016

7/10

Fazlasıyla klişe bir kitap olmasina rağmen beğendiğimi söyleyebilirim.Bunun en önemli sebebi karakterlerin aklı başinda davranmasi ve ilk sayfada birbirlerinin üstlerine atılmamalari 😂 Zaten kısa ve akıcı bir kitapti.Kendi türü içinde değerlendirmemi yaptim.Eğer okuyamama sendromu yaşiyorsaniz bu kitap size iyi gelecektir.😉😄

Baskı: Yasak Sevgili (The Hero #1)