
Dertler Şarabı Sever (Charlize Edwards Serisi 2)
kim gruenenfelder
7/10
güzeldi ama ilk kitaptaki keyfi alamadım biraz daha sönüktü sanki.. daha az heyecan vardı ilk kitaba göre..yinede sevdim ama..charlie'nin çelişkilerini ,drew'nun dengesizliklerini okumak keyifliydi..bi 3.kitap daha olsa hayır demem sanırım.. :D
Baskı: Dertler Şarabı Sever (Charlize Edwards Serisi 2)