
Karanlıkta (Hearts in Darkness #1)
laura kaye
Ü
Ülkü Ciner
23.08.2016
4/10
Yazarın okuduğum ilk kitabı sanırım başka da okumam. Sıradan, basit bir konusu ve de anlatım tarzı var. Kitap okumayı seven ve sürekli olarak okuyanlar için çerez olarak dahi tanımlanamaz. Zaman kaybından başka bir şey değil. Özellikle parayla almayı düşünenler için kesinlikle tavsiye etmem.
Baskı: Karanlıkta (Hearts in Darkness #1)